16.06.2016 ~ Casual spring outfit.

12:40










Hi guys! Today a casual outfit, i'm working a lot so i really need very comfy outfit like this one. Everything is very simple, i wear a black skinny pants from H&M, with a simple crop top shirt from New Look. My plaid shirt is from Forever 21, i bought it a long time ago and i love it so much because it's a long one, and it makes all an outfit. With that i wear my creepers from Demonia, and my super cute choker from New Look. 
I hope you'll like this look ;D 

~

Hey! Aujourd'hui une tenue toute simple. Je travaille beaucoup en ce moment donc je n'ai pas trop le temps de prendre beaucoup de photo et encore moins de porter des tenues travaillées haha. Mais du coup ce genre d'outfit est parfait pour travailler. Je porte un skinny noire simple de chez H&M, un crop top de chez New Look. ma chemise vient de chez Forever 21, je l'ai acheté il y a un moment déjà, et je ne m'en lasse pas j'adore la longueur, je trouve qu'elle fait toute une tenue. Et avec ça je porte mes creepers de chez Demonia, et un super ras de cou de chez New Look. 
Voilà j'espère que ce look vous plaira ;D 


Crop top ~ New look  similar here 
Shirt ~ Forever 21 similar here
Pants ~ H&M 
Creepers ~ Demonia 
Choker ~ New Look 


Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares



You Might Also Like

2 commentaires