18.07.2016 ~ White and grey

22:55












Hi guys! Today a new casual outfit! You've already saw this top from Pull&Bear in one of my last post, i love it so much. It's the kind of top who suits well with everything. And especially with this striped pants from Bershka, i love stripes, i love culottes so this pants was made for me haha. It's so comfy like a pyjama pants and i love this grey color! With that i wear my black creepers from Public Desire, and mu DIY choker. 
I hope you'll like this look ;D 

~

Hey! Aujourd'hui une nouvelle tenue que j'adore! Vous avez surement déjà vu ce haut de chez Pull&Bear que j'ai déjà porté dans un de mes derniers post, ce haut va vraiment avec tout, vous risquez du coup de le voir souvent haha! Avec ça je porte une jupe culotte parfaitede chez Bershka, non seulement c'est une jupe culotte et en plus de ça elle est rayée, le combo parfait pour moi, d'autant plus que c'est le pantalon le plus confortable que j'ai jamais eu, un vrai pyjama haha. 
Avec ça je porte mes creepers de chez Public Desire, et mon collier fait moi même!
Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 


Top ~ Pull&Bear similar here 
Pants ~ Bershka 
Necklace ~ DIY similar here 



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

1 commentaires