11.03.2016 ~ Total Black.

21:48














Hi guys! Today i'm back with a total black look with some new clothes. In first this dress from Forever 21 that i love so much, i'm so in love with all the lace up clothes, and it was so hard to choose because in F21 they have a lot of his kind of clothes haha! With that i wear my thigh high boots from Lamoda i love these shoes so so much, and for finish the look i wear this beautiful earrings from Bijoux Brigitte. I hope you'll like this look :D 

~

Hello! Aujourd'hui je porte une tenue complètement noire, et il faut dire que j'adore ça, ma garde robe est quand même en grande majorité assez sombre même si j'aime beaucoup porter de la couleur. En premier je porte cette robe avec laçage de chez Forever 21, je suis assez fan de cette mode du laçage en ce moment même si on en voit partout, et j'ai eu beaucoup de mal à choisir dans Forever 21 car il faut dire qu'ils avaient une tonne de fringues dans ce style haha. Avec ça je porte mes cuissardes d'amour de chez Lamoda, et des boucles d'oreilles de chez Bijoux Brigitte! Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 



Dress ~ Forever 21 (similar here)
Boots ~ Lamoda (similar here)
Earrings ~ Bijoux Brigitte (similar here, here and here)



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

0 commentaires