12.10.2016 ~ Pink and jeans

21:13

















Hi guys! I hope everybody's well! Today it's a new post, with a casual outfit. You know that i love mom jeans so much, and this is litteraly what i wear everyday with the Autumn weather, this is casual and perfect for work! So you already see these mom jeans from Pull&Bear in one of my last post, but i though it could be very nice with this cute pink top from Bershka, i love so much pink at the moment and i'm thinking to buy a lot of things in this cute color haha! With that i wear my home made choker, and my cute platform converse i bought in a thrift shop in London :)
I hope you'll like this look ;D 
And i hope you like Halloween as much as me, because some cool posts will be out about this in few days :D 

~

Hey! J'espère que vous allez tous bien! Je reviens aujourd'hui avec un nouveau post et tenue très casual. Vous savez à quel point j'adore les mom jeans, et à vrai dire, je ne porte que ça depuis que le temps commence à se refroidir, c'est parfait pour travailler, et on ne se gèle pas haha. Du coup vous avez déjà vu celui ci dans un de mes dernier post il vient de chez Pull&Bear. Alors oui je porte souvent des mom jeans dans mes lookbooks récemment, mais je trouvais qu'il allait tellement bien avec ce petit haut rose de chez Bershka, que j'ai tenue à vous montrer ce look! Avec ça je porte mon ras de cou fait par moi même, et mes converse à plate formes que j'ai déniché à Londres cet été :)
Voilà j'espère que ce look vous plaira ;D 
Et j'espère que vous aimez Halloween, car j'adoooore me déguiser et que quelques post sur le sujet devrait arriver :D 



Top ~ Bershka similar here
Pants ~ Pull&Bear 
Shoes ~ Converse, thrifted
Necklace ~ Handmade



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires