05.01.2018 ~ Happy new year!

15:12
















Hi guys! HAPPY NEW YEAR i really hope you had a good time with your family and friends, and that you'll have a very good year in 2018! 
I didn't post a lot, like you know i worked a lot and with Christmas and NYE i didn't have the time but i'm back now! I took this pictures one month ago and i never posted it so this is now haha. 
For this outfit i wear one of my favorite sweater, i don't know why but i like a lot dragons and all this kind of old school print haha. So i couldn't resist to this one on Yes Style. 
With that i wear a bordeaux vinyle skirt from Bershka that i love a looot!
And for the end i wear my jadon boots from Dr Martens and a choker from Forever 21. 
I really hope you'll like this look :D 

And thanks again for all the comments you sent to me on my last post <3
~

Hey! Bonne année à tous! J'espère que vous avez passé de bonnes fêtes avec vos proches, et que vous allez passer une super nouvelle année! 

Je ne poste vraiment pas beaucoup ces temps si, comme le dis à chaque fois mon travail me prend beaucoup de temps, et pendant les fêtes je n'ai pas pris le temps de poster. Du coup je me retrouve avec des photos prises il y a plus d'un mois haha mais c'est pas grave, il faut bien les utiliser, d'autant plus que j'adore ce look! 
Du coup pour cette fois je porte un pull de chez Yesstyle que j'adore! Je crois que je deviens fan des trucs un peu ringard, genre jacky tunning, donc tout ce qui est dragons flammes ect c'est pour moi haha. Mais il faut dire que celui là est particulièrement cool, et plutôt sobre au final. 
Avec ça, je porte une jupe en vinyle bordeaux de chez Bershka que j'aime beaucoup! Et pour terminer, je porte mes Jadon Boots de chez Dr Martens ainsi qu'un choker de chez Forever 21. 
Voilà j'espère que ce look vous plaira, et merci encore pour tous les commentaires laissés sur mon derniers articles, vous êtes trop cools <3


Sweater ~ Yesstyle
Skirt ~ Bershka similar here
Choker ~ Forever 21 
Shoes ~ Dr Martens



Instagram @EstelontheMoon
Snapchatleabares

You Might Also Like

3 commentaires

  1. WOW <3 I love how this plum skirt corresponds with your hair color! Perfect match <3

    RépondreSupprimer
  2. J'adore la tenue, elle est vraiment belle
    Feel free to check out my latest post x
    LOOK LOVE WEAR

    RépondreSupprimer